Putování lidské duše a její návrat - jsme omezeni svým fyzickým tělem?

18.01.2016 13:28

Již dlouhou dobu lidé věří, že lidská duše dovede překonat hranice prostoru a času, nehledě na to, jestli zemřeme, nebo ne. Dokáže naše duše opuštět tělo a opět se vrátit? Co se reinkarnace týká, objevuje se stále více případů, které návrat lidských duší do těl potvrzují. Ale jak je to s astrálním putováním?


ASTRÁLNÍ PUTOVÁNÍ, ANEB KDYŽ SI DUŠE ODEJDE Z TĚLA

O astrálním putování jste již jistě všichni slyšeli. Jedná se o stav, kdy naše duše opustí tělo, ale zároveň nezemřeme. Duše si může putovat kam chce, přitom je spojena slabou stříbrnou "nitkou" s fyzickým tělem. Někteří lidé se jako astrální cestovatelé narodí, jiní se astrálními cestovateli stanou v průběhu let a někteří se ho naučí časem. Naše astrální tělo je vizuálně skoro stejné, jako naše tělo fyzické, nicméně ti, kteří astrálně putují tvrdí, že naše astrální schránka je jaksi krásnější, mladší a vitálnější. Naše astrální tělo může navštívit i přátelé, ale nemůže se jim zhmotnit. 

Při astrálním cestování můžeme navštívit jakékoliv místo, přenést se do minulosti, nebo do budoucnosti, zbavit se strachu ze smrti, dohlížet na své milované a navštívit zesnulé, kteří nám často tak moc chybí. 

OPUŠTĚNÍ TĚLA - PŘÍPAD CAROLINE LARSEN

O tom, že nás neomezuje naše fyzické tělo, vypovídá i případ, který se udál roku 1910 v USA. Caroline Larsen odpočívá jednoho podzimního večera ve své ložnici. Leží na posteli a naslouchá zvukům Beethovena linoucím se z obývacího pokoje, kde Carolinin manžel nacvičuje vystoupení se třemi dalšími amatérskými hudebníky. V polospánku vnímala příjemné tóny, když ji náhle přepadl pocit, že omdlí. "Bránila jsem se tomu, ale bezúspěšně. Zvláštní pocit ovládl každý sval v mém těle." Vypovídá Caroline. "Zpočátku jsem hudbu slyšela jasně a poté vše zmizelo a utichlo. Poté si pamatuji již jen to, jak stojím na podlaze a hledím na své tělo nehybně ležící na posteli." Dodává. Uvádí také, že neměla vůbec strach, vše se zdálo naprosto v pořádku. Silou zvyku se tedy pokusila rozsvítit světlo ve svém pokoji. Jenže, když vztáhla ruku k vypínači, zjistila prý, že se nic neděje. Svítit však údajně nebyla potřeba, protože její astrální tělo vydávalo mocnou záři bledého světla, které osvětilo celou místnost. 

Při pohledu do zrcadla paní Larsenová prý dále zjišťuje, že je mladší a krásnější. "Namísto ženy středního věku jsem v zrcadle spatřila postavu asi osmnáctileté dívky. Rozpoznala jsem svoji vlastní podobu z mládí, nyní jsem ale byla podstatně krásnější. Má tvář vypadala, jako kdyby můj obličej vytesaly andělé z jemného alabastru, vypadal průzračný, stejně tak jako mé ruce a nohy. Zrak jsem měla naprosto dokonalý. Vlasy jsem měla bujné a ne šedivé, ale v kadeřích mi spadaly na záda. I šaty, které jsem měla na sobě, byly naprosto okouzlující. Byly bílé s hlubokým výstřihem. Byly to ty nejkrásnější šaty, jaké jsem si jen uměla představit." Uvádí Caroline. 

Poté prý, i když se jí již nechtělo vracet do jejího těla, nebyl čas na další úvahy a byla vrácena zpět do svého fyzického těla. "Zalapala jsem po dechu a trhnutím se probudila". Dodává. Takový zážitek, jaký prožila Caroline Larsenová, má více lidí. Ze slavných osobností můžeme jmenovat třeba Emily Brontëovou, Guy de Maupassanta, Jacka Londona. Podobný zážitek můžete prožít i vy, pokud se naučíte astrálně cestovat. A pokud už to umíte, pochlubte se nám se svým příběhem na naše facebookové stránky. 

TOPlist

Kontakt

Záhady,tajemna a nevysvětlitelné zahadyatajemna@gmail.com