Kniha Mnoho životů, mnoho mistrů - důkaz reinkarnace

31.03.2015 13:00

Mnoho životů, mnoho mistrů je knížka psaná lékařem vedoucím psychiatrickou praxi, který kdysi, jako mnoho lidí, nevěřil, že nějaký posmrtný život vůbec může existovat a už vůbec nevěřil v reinkarnaci. Vše se ale velmi rychle změnilo, když se setkal se svojí první pacientkou, která trpěla nevysvětlitelnými úzkostmi a fóbiemi.

neoluxor.cz/files/9/9788073592325.jpg

 

K této knížce jsem se dostala zcela náhodou na doporučení mého známého, který rád čte literaturu zaměřenou na posmrtný život, reinkarnaci, NDE a zážitky blízké smrti. Doporučil mně ji zejména proto, že jsem procházela poměrně těžkým obdobím, kdy umíral jeden z mých rodinných členů. Nejdříve jsem si říkala, že knížka má poněkud nepoutavý název, ale nechtěla jsem ji zahazovat předem, a proto jsem se podívala na internet, abych zjistila, co se o knížce píše. Na druhý pohled nevypadala až tak špatně a rozhodla jsem se, že si ji seženu a přečtu. Mohu jedině řící, že jsem udělala dobře a nelituji toho.

Knížku napsal zkušený americký psychiatr Brian L. Weiss, který do doby, než se potkal s pacientkou Catherine, trpící strachy, úzkostmi, fóbiemi vedl zcela normální spokojený manželský život. Na Catherinu však žádná medikace nezabrala, a tak se Brian rozhodl uvést Catherinu do hypnózy. Brzy na povrch začaly vyplouvat různé situace a obrazy z Catherinina života, ale nejen tohoto, ale i minulého, před minulého a dalších minulých životů. Catherina cestovala časem, popisovala různé země, různé oděvy, kultury, lidi, povolání, jazyky. Catherina se však v hypnóze dostávala i do jistý meziprostorů, odkud byla schopna přenášet od vyšších bytostí vzkazy Brianovi.

Brian od té doby spojuje psychiatrickou praxi s hypnózou a pomohl již nesmírné řadě lidí s psychickými problémy. Od tohoto autora pochází ještě další fantastické knihy, které nám dávají nahlédnout do světa, který nám ještě není zcela znám.

Kniha je tenká a velmi dobře se čte. Rozdělena je na kapitoly a doplněna je v každé kapitole o zajímavý citát. Prokládána je jak pocity Briana a jeho zkušenostmi, tak Catherininými prožitky.

Sehnat ji můžete v kamenných prodejnách, ale i internetových prodejnách od 131 Kč.

 

TOPlist

Kontakt

Záhady,tajemna a nevysvětlitelné zahadyatajemna@gmail.com